Serwer wyłączony

Darknessowe screeny

Masz interesujący lub śmieszny screen z gry? Pokaż go innym :)
Awatar użytkownika
DarknessKovu
Moderator
Posty: 512
Rejestracja: 11 kwie 2015, 00:19
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: DarknessKovu » 10 lis 2015, 19:34

Halo, elo, dzień dobry wieczór, mam nowe screeny ! :D

Moje łapy, jako kryjówka, ambitnie, ambitnie... XD
Obrazek

Buttswing !!!
Obrazek

Zdjątko grupowe i ten wspaniały...ogon ( ? ). :mrgreen:
Obrazek

Te 2 screeny skomentuje tak, ta gra była...dziwna. XD
Obrazek
Obrazek

Lizakowy raj ! *o*
Obrazek

No elo :geek:
Obrazek

Zacne towarzystwo, zacne. :twisted:
Obrazek

Kręgosłup ? Na co on komu ? 8-)
Obrazek
Obrazek

Dla każdego, komu kamera na f3 ląduje w...no. :mrgreen:
Obrazek

Sonic, gdzie kręgosłup ? A w sumie, po co ? :mrgreen:
Obrazek

Siema Sonic. :P
Obrazek

Tyle. :D
Zostałem moderatorem, żeby stać się parasolem.

Awatar użytkownika
HanfriakPL
Posty: 27
Rejestracja: 30 sie 2015, 16:05

Re: Darknessowe screeny

Post autor: HanfriakPL » 13 lis 2015, 19:10

Sonic tak zgadnijcie kto to >:33 XD
Obrazek

Awatar użytkownika
Bulletteee
Posty: 25
Rejestracja: 05 maja 2015, 20:57
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: Bulletteee » 14 lis 2015, 09:48

Świetne screeny, jak zawsze. x'D

,,Kręgosłup na co on komu?" Ten pysk Darknesa. xDDD
Słyszałem, że wiedźmini noszą dwa miecze.
Jeden na potwory, drugi na ludzi.
-Mylisz się. Oba są na potwory.

Awatar użytkownika
Wilg
Posty: 15
Rejestracja: 13 lis 2015, 18:22
Lokalizacja: Pod Twoim łóżkiem
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: Wilg » 14 lis 2015, 10:58

Fajne Screeny :) i nawet ja tu jeste :o
Ulubione zajęcie , Wkuwanie Drop listy.
Obrazek

Awatar użytkownika
DarknessKovu
Moderator
Posty: 512
Rejestracja: 11 kwie 2015, 00:19
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: DarknessKovu » 15 lis 2015, 13:27

Nowe screeny, nowe screeny ! :D

Elo ! :D
Obrazek

ITEEEEMY ? :roll:
Obrazek

To IT Polska, tutaj grawitacja słucha nas, nie my jej. :twisted:
Obrazek
Obrazek

Oczojebuje. :D
Obrazek

Przytulne wnętrze głowy Darknessa.
Obrazek

Okulary czy de !!! :o :mrgreen:
Obrazek

Namina, mówiłem,że w twojej aurze fajnie się screeny robi. XD
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Itemodawca przylapany na screenie ! :o
Obrazek

Grupowo.
Obrazek

Ten widok był nieziemski. :o
Obrazek

Oczojebność level hard ;__;
Obrazek

Co tu się odpier... ? O.o
Obrazek

SELFIE ! :D
Obrazek

A teraz kilka krajobrazów i na końcu niebo w negatywie. :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tyle. :D
Zostałem moderatorem, żeby stać się parasolem.

Awatar użytkownika
HanfriakPL
Posty: 27
Rejestracja: 30 sie 2015, 16:05

Re: Darknessowe screeny

Post autor: HanfriakPL » 15 lis 2015, 14:32

Oczojebnosc...Oczojebnosc wszędzie xDD
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilg
Posty: 15
Rejestracja: 13 lis 2015, 18:22
Lokalizacja: Pod Twoim łóżkiem
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: Wilg » 16 lis 2015, 16:56

Oczojebność xD
Ulubione zajęcie , Wkuwanie Drop listy.
Obrazek

Awatar użytkownika
DarknessKovu
Moderator
Posty: 512
Rejestracja: 11 kwie 2015, 00:19
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: DarknessKovu » 25 lis 2015, 20:26

Sieeeema, nowe screeeenyyyy ! :D

"Mój kanciasty podbródek zasługuje na sesje zdjęciową"
Obrazek

"Majestatyczna ja na tle wschodzącego słońca" XD
Obrazek

Flora ! :D
Obrazek

Elo :ugeek:
Obrazek

Zgubiłem się. ;___;
Obrazek
Obrazek

U stóp Ognika. XD
Obrazek

Krecika widzę w tym tęczu ! *o*
Obrazek

Kamuflaż level Darkness.
Obrazek

Izro się nudzi... ;__;
Obrazek
Obrazek

Lece bo chcę !!!
Obrazek

Yhyhyhy :geek:
Obrazek

Z Ognikiem. :D
Obrazek

Skaczu skaczu z Ognikiem !
Obrazek

KONIEC. :D
Zostałem moderatorem, żeby stać się parasolem.

Awatar użytkownika
DarknessKovu
Moderator
Posty: 512
Rejestracja: 11 kwie 2015, 00:19
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: DarknessKovu » 04 sty 2016, 00:00

Hue hue, nowe screeny. :D

Inwazja, winna Izro... ;__;
Obrazek

2 Darknessy.
Obrazek

Joł.
Obrazek

Aż tak swojego oka nie lubi ? ;__;
Obrazek

:P
Obrazek

Screeny z dzisiaj. :D
Obrazek

Polowanko. :D
Obrazek

Szpotkanko na Badlands. :D
Obrazek
Obrazek

Koniec. :D
Zostałem moderatorem, żeby stać się parasolem.

Awatar użytkownika
Tharotah
Posty: 48
Rejestracja: 30 gru 2015, 19:49
Kontaktowanie:

Re: Darknessowe screeny

Post autor: Tharotah » 04 sty 2016, 10:32

Ten screen z moją nową postacią <3 Tylko kiedy ty mi to zrobiłeś? XD
Obrazek

ODPOWIEDZ