Serwer wyłączony

Screeny Tharotah

Masz interesujący lub śmieszny screen z gry? Pokaż go innym :)
Awatar użytkownika
Tharotah
Posty: 48
Rejestracja: 30 gru 2015, 19:49
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: Tharotah » 06 sty 2016, 14:00

Nowe screeny! :D

1. Thar w paczce
Obrazek

2. Świetlik w tle :D
Obrazek

3. ''Jak to lizaków nie było?!''
Obrazek

4. Złamany kark.
Obrazek

5. Jak walne to udusze xD
Obrazek

6. Tak bardzo xD
Obrazek

7.Tyłek Rin.
Obrazek

8. Tak się Dark (jakąś inną postacią) bawi :P
Obrazek

9. Przed zabawą w chowanego.
Obrazek

10. Woda w wulkanie - niespotykane zjawisko.
Obrazek

11. Gdzie sie k%&#a gapisz?!
Obrazek

12. Rin x Asus
Obrazek

13. Spadająca gwiazda
Obrazek

14. Rin x Asus
Obrazek

15. Thar x Asus
Obrazek

16. Thar x Asus
Obrazek

17. Piątka!
Obrazek

18. Thar
Obrazek

19. Myry myry :3
Obrazek

20. PRZYŁAPANY!
Obrazek

21. Mrau :3
Obrazek

22. Kociaku! :3Obrazek

23. Środek głowy fenka Rin.
Obrazek

24. Środek głowy Thar
Obrazek

25. Środek głowy Rin
Obrazek

26. Środek głowy Asusa
Obrazek

27. Rooar :D
Obrazek

28. Ten królik w tle :D
Obrazek

29. Że co?!
Obrazek

30. Asus xD
Obrazek

31. Bull wywaliło ;-; Koniec zabawy.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
smok7
Posty: 80
Rejestracja: 23 gru 2015, 16:28
Lokalizacja: Paradise
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: smok7 » 06 sty 2016, 14:24

Na super ujęcia trafiłaś :D Dlaczego ja tak nie umiem? ;-; xd
Obrazek

Awatar użytkownika
DarknessKovu
Moderator
Posty: 512
Rejestracja: 11 kwie 2015, 00:19
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: DarknessKovu » 06 sty 2016, 19:50

Ej no, ujęcia naprawdę świetne! : O
I 30 screenów, z bólem serca, pobiłaś mnie w ilości screenów na jeden post. XD
A zabawa w chowanego zajefajna byłą wczoraj. :D
A jak ja się bawię postacią...Bull przyszłą i zaczęła dziwne rzeczy odwalać no. XD
To wnętrze fenka...na początku nie wiedziałem co to jest, jednak i tak wnętrze głowy Asusa wygrywa. XD
Czekam na więcej !
Zostałem moderatorem, żeby stać się parasolem.

Awatar użytkownika
Tharotah
Posty: 48
Rejestracja: 30 gru 2015, 19:49
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: Tharotah » 27 sty 2016, 23:46

Bijemy rekordy, tym razem 50 screenów!

1. Grupowe, tak mniej więcej. xD

Obrazek

2. Spadająca Rin lub ja, nie pamiętam.

Obrazek

3. Zombie Dog

Obrazek

4. Komecimy ze Świetlikiem

Obrazek

5. Taki ładny :3

Obrazek

6. ''No hej mała :3''

Obrazek

7. Z serii ''Gdzie się chu*u gapisz!?"

Obrazek

8. Thar i Crazy Salomon

Obrazek

9. Grupowo:

Obrazek

10.

Obrazek

11. Thar...

Obrazek

12. Ognik...

Obrazek

13. Aquarius :3

Obrazek

14. Rin olbrzym

Obrazek

15. Grupowo :3

Obrazek

16. ''Podać coś, madme?''

Obrazek

17. ''Znowu mi zdjęcia robi...''

Obrazek

18. ''Mogę wszystko!'' lub ''Jestem panią świata!!"

Obrazek

19. Aq:

Obrazek

20.

Obrazek

21. :3

Obrazek

22. Bidoki :/

Obrazek

23. ''A co to?''

Obrazek

24. ''Cukierek?''

Obrazek

25. Komentarz Rin wszystko wyjaśnia.

Obrazek

26. Czai się.

Obrazek

27. :-P

Obrazek

28. Rin, zniżasz się do poziomu Aq ;-;

Obrazek

29. Grupowe

Obrazek

30. ''Widzisz ją? Jest moja :3''

Obrazek

31. Dark błagał by tego nie robić :3

Obrazek

32. Śpimy.

Obrazek

33. Ale ślubu to nie chce!

Obrazek

34. ''Czooo to?''

Obrazek

35. Crazy Salomon od środka

Obrazek

36. PRZYJDE DO CB W NOCY!!

Obrazek

37. Bliźniaczki: Reyin i Meyin.

Obrazek

38.

Obrazek

39.

Obrazek

40.

Obrazek

41.

Obrazek

42.

Obrazek

43. Nowa graczka :3

Obrazek

44.

Obrazek

45. Szukałam dobrego komentarza, ale mam tylko jeden... ''Kur*a ale mi się srać chce :o"

Obrazek

46. "Masz coś do mnie?"

Obrazek

47. "To moja dziewczyna..."

Obrazek

48. ''...czaisz..."

Obrazek

49. "...kur*a"

Obrazek

50. Tak publicznie?!

Obrazek

51. Deszcz spadających gwiazd :3

Obrazek

52.

Obrazek

I to tyle. Męczarnia z tym była, ale tak to jest jak się screenów nie dodaje systematycznie.
Obrazek

Awatar użytkownika
smok7
Posty: 80
Rejestracja: 23 gru 2015, 16:28
Lokalizacja: Paradise
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: smok7 » 27 sty 2016, 23:53

36 XDDDD 47, 48 i 49 też dobre xDDD Super te screeny :D Dobrze, ze kazałam ci wtedy spojrzeć w niebo xd I JA CHCIEĆ WIĘCEJ! :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Mistalie
Posty: 10
Rejestracja: 18 kwie 2015, 17:27

Re: Screeny Tharotah

Post autor: Mistalie » 29 sty 2016, 19:37

Hahahaha XD Wszystkie mnie rozwaliły na maksa, świetne XDD
Obrazek GIFSoup
Tworzę aury <3 Jeśli ktoś chce aure prywatną, piszcie na pw, a potem pytanie o wstawienie aury kierowac do Ognika.

Mój deviantart ~ http://mistalie.deviantart.com/

Awatar użytkownika
DarknessKovu
Moderator
Posty: 512
Rejestracja: 11 kwie 2015, 00:19
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: DarknessKovu » 30 sty 2016, 17:49

O kurdełe, pobiłaś mój rekord. XD
Wszystkie screeny fajne, a niektóre serio doprowadziły mnie do śmiechu. XD
Zostałem moderatorem, żeby stać się parasolem.

Czarnawdowx3

Re: Screeny Tharotah

Post autor: Czarnawdowx3 » 16 kwie 2016, 10:19

co daje te tęczowe wąski ?

Awatar użytkownika
Ikovank
Moderator
Posty: 80
Rejestracja: 27 sty 2016, 15:13
Lokalizacja: Zaświaty
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: Ikovank » 16 kwie 2016, 23:31

x
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, 15:19 przez Ikovank, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Galaxis137
Posty: 373
Rejestracja: 24 maja 2015, 16:42
Kontaktowanie:

Re: Screeny Tharotah

Post autor: Galaxis137 » 17 kwie 2016, 11:08

Niigru, Czarnawdowx3 chciała się chyba zapytać jakie stworzonko może nam dać tęczowe wąski. :roll:
Obrazek

ODPOWIEDZ